joi, 12 martie 2009

Era intr-o dimineata!!!

Un sunet de ambulanta,tramvaiul care pleaca si vine...cu noaptea in cap,cate un frustrat care simte nevoia sa tipe de dimineata,claxoane de tiruri-activitate domle` nu gluma!!!Si soarele....imi plac diminetile cu soare,parca ma trezesc cu alt chef de viata...e o senzatie placuta(nu si astazi cand nu am nici un chef de PACT,daca stau bine sa ma gandesc nu am never chef....).
Apas pe buton...se aprinde TV-ul....da ce sa vezi?Da...poate doar Badea :D....si mogulii si Vantu cu Basescu(si uite asa te mai relaxezi....eu am ras in hohote)
Dar gata cu dimineata...k nu mai e timp!M-am dus sa duc gunoiul si evident,eram in pijamale!!!o usa s-a deschis,vecinul,un batranel de vizavi,care e mereu pe faza a intredeschis imediat usa sa vada cine si ce face,de ce la ora asta duc gunoiul?poate e vreun cadavru ceva sau cine stie ce scenarii mai face el....in fine i-am oferit o vedere de ansamblu cu gunoiul in mana(as fi facut si un fotoshoting dar nu aveam timp) el probabil credea ca eu nu il vad si ca investigheaza sub acoperire!Sa-l lasam sa se simta bine..
Plec deci la razboi...facultate,munca si invers!!!Si ca sa va mearga bine,luati aminte: "Intotdeauna avem destul timp,macar daca l-am folosi corect"(Goethe)

Niciun comentariu: