miercuri, 22 aprilie 2009

Frumos...dar putin!Paste fericit!





Dupa cum v-am promis...sa va povestesc!Daca stau bine sama gandesc insa,nu prea am ce...a fost prea putin :( Am ajuns vineri seara la Focsani si binaintales am ramas la sorela(devine obisnuinta...) si abia sambata m-am carat spre Movilita unde evident am fost la Inviere,cu toata familia(aproape....mai lipseau,dar ii scuzam de data asta) si m-am intors abia dimineata,am tras un pui de somn,binemeritat si am MANCAT evident de toate....Am mai stat si-am lenevit,au venit si niste prieteni,am fost si am vazut-o in sfarsit si pe Diana(trebuie sa recunosc ca nu s-a schimbat si ca mi-a facut bine sa o revad,e prietena mea din generala...)
Si s-a cam terminat...of course nu fara petrecerea copiilor,in acordurile de la orga ale lui Filip(care e foarte mandru de asta)si desigur cu zambetele de rigoare ale Sarei si tampeniile lu Luca(evident contrariat mereu de linistea lui Iacob).Desigur toate astea nu se pot reda asa,in doua trei cuvinte,nici nu va imagineti ce era acolo...cu completarea ca mama desigur isi facea simtita prezenta fara sa vrea la fiecare vorba rostita :D stie si ea k are o tonalitate foarte ridicata(cred ca seman cu ea in privinta asta.....)
Si luni am revenit la Focsani,am mai stat la povesti cum imi place cu sorela,care mi-a facut un cadou tare frumos ...."Maytrei"desigur nu fara un mesaj...."Exista un motiv anume pentru care anumite persoane din trecutul tau nu fac parte din viitorul tau"
V-am pus si poze ca sa cunoasteti si voi trupa de SOC :D
Si cam asta a fost,marti(adica azi am revenit....)....eu va salut acum pana data viitoare cu alte plictiseli.

Niciun comentariu: