luni, 4 mai 2009

Duminica si poze

Duminica seara....invat,ISMM.....chestii din astea!Dar parca ma cam plictisesc....ei ce bine,vine Gimi cu ideea sa luam o gura de aer,care de fapt insemna hai sa ne luam niste seminte si bere,si asta am si facut!!!pac pac rapid la Non-Stop.....pac pac inapoi,relax!!!sa invat?Telefonul suna,raspund,si cine sa fie?Alina care tocmai se intorcea de la Constanta dupa un concediu prea MARE dar bine meritat!
O ajut cu gentile,si evident nu puteam sa ma apuc de inavatat,ne-am pus la povesti...de fapt Alina,care pe langa faptul ca se plimbase cu un Q7 tot concediul,ne povestea cum a fost numai pe la gratare,pe la rude,prin Mamaia(statiunea,evident) si ne mai arata si poze ca sa fie completa gama!!!Si se simtea ca era relaxata,doar venise din concediu,nu?Sau de la Vali...(care apropo,e prietenul ei....).Ce sa va mai zic,e frumos cand esti alaturi de cei dragi,e frumos sa-ti fie dragi oamenii!Pana la urma,doar clipele frumoase trebuiesc pastrate.
Normal ca nu puteau lipsi pozele cu lebede....vi le arat si voua,ca sa remarcati ce fotograful experimentat...sau ma rog, aparatul bun!Nu am drepturi de autor dar....:))).Flori,peisaje,pasari....si Alina,normal ca nu,fara poze cu ea....












c

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uhh... Mare... grătare... relax... poze...
God, imi vine să fug din Bucureşti si să nu mă mai uit inapoi.
Cine vine cu mine?

inESENTAmea spunea...

Eu ma inscriu :) cand plecam?!