marți, 30 iunie 2009

Urlaub(nemtescul "concediu")

Poate va era dor de mine dragilor....:D sau poate nu! Oricum mie imi era!
Dupa un concediu meritat pe bune, am revenit cu drag si spor la Bucuresti...de ce? Pai da, ca sa reiau munca :(

Dar sa va povestesc..mai intai am placat vreo saptamana pe-acasa. Dar cum credeti? Plecasem de spre gara pe la 8 seara sa prind un tren de 9 dar am ajuns prea tarziu asa ca m-am gandit sa plec cu cel de 9:30...care cik nu circula. Bine, hai k plec mai tarziu, cu cel de 1o, 22:00 de fapt....dar era anulat....si a trebuit sa imi iau un bilet pt cel de la 23:00 si asa am stat vreo 2 ore in gara printre tot felul de ciudati si am ajuns dimineata in Focsani. Dar sa zicem k a fost bine!
Deci, cum spuneam am fost pe acasa...am facut dulceturi si am cules la visine si cirese de m-am plictisit (va inchipuiti deci ca am si mancat destul de mult incat sa vizitez toaleta cam des...)....m-am mai distrat desigur cu perlele "Trupei de soc"...stiti voi! Si inca ceva interesant, de fiecare data cand merg acasa parca pierd notiune timpului, nu aud telefoane nu ma intereseaza cat e ceasul...timpul zboara!

Si uite asa a zburat si m-am inbarcat spre mare! Cu Mihai, desigur :) Plecasem noi cu inima cam indoita ca se anuntau ploi ,furtuni si mai era putin si venea si un tsunami...dar nu a fost deloc asa. Am avut parte de vreme frumoasa si de un bronz pe masura...eu, ca Mihai a avut grija sa-si toarne lotiune cu kilogramele :D si iaurt din belsug! In fine, bine macar ca nu ne-am ars. Am vizitat in sfarsit si mosia Alinutei de la Mamaia, i-am intanlit si pe parintii ei si ne-am simtit foarte bine. Desi ne cazasem cum v-am spus la Costinesti, am mai umblat si prin Eforie la plaja. Am mai mers si pe plaja din Mamaia cu Vali, Alina si parintii ei...ne-am plimbat cu vaporasul, am urmarit si "mirifica" si "exceptionala" demonstratie a delfinului si a focilor de la delfinariul din Constanta dupa care desigur nu puteam sa lipsim de la "Scoica"-vestitul restaurant cu big pizza :D
V-as mai povesti cate ceva dar pastez detaliile pt alta data...

P.S. Felicitari dragilor ca ati trecut de sesiune (ne vedem la restante)

Niciun comentariu: