luni, 14 decembrie 2009

Luna cadourilor...pentru Alina

Deci...asa cum va spuneam, fiind luna cadourilor inca o dedicatie de la mine pt tine...Alina, melodia pe care am ascultat-o zile la rand, daca nu chiar saptamani in sir :) cand nu ne mutasem inca la noul apartament...(dar exprima la fel de multe....poate cam prea multe)!
Ma rog pentru mine, in this situation...you know!


".....N-am avut curaj sa iti spun ce simt
Si-am ajuns pe drumul fanteziilor
Mi-ar fi placut sa stii ca vreau sa ajung la tine
Mi-am pierdut rabdarea in lumea viselor...." - CATALIN JOSAN -"Vrei nu vrei..."



2 comentarii:

Unknown spunea...

Multumim Veve ptr dedicatii si sunt sigura ca ma aproba cei calora le-ai facut dedicatii,tocmai de aceea cred k meriti si tu o melodie. nu stiu daca este tocmai melodia ta preferata dar stiu sigur ca iti place, asa ca enjoy it..


http://www.youtube.com/watch?v=DOUliUo4Brc&feature=related

Anonim spunea...

sorella sei una belissima femina e una personna tanto especialle per che tutti ti vogliono bene e questo e solo per che regali a tutti un piccolo pezzo da te...magari quello pezzo non significa tanto per te pero per i altri vale tantissimo...ti voglio bene :*