luni, 21 decembrie 2009

Luna cadourilor...of course pentru Ana


"...oamenii spun ca ar fi trebuit sa ma nasc acum sute de ani …in urma! se pare ca nu mai e loc pentru romantismul desuet…si pentru sensibilitate…pentru nevoia de tandrete….si iubire!" ...this is my sister...one of them...Aniela! Iti dedic cu drag melodia care cred ca te reprezinta si astept cu nerabdare sa revii in tara si sa fiu aproape de tine...sa cantam clipele si sa desenam sentimentele...Craciun Fericit draga mea!

"Nu e usor nu e nici greu
Sa incerci acum sa te intorci din drum
Poate ca eu cu sufletul meu
As avea atat de multe sa iti spun
Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e tare dor de ei." - Holograf "Ochii Tai"

Niciun comentariu: