miercuri, 7 aprilie 2010

"When you're gone"




M-ai ingrozit...si m-ai ghicit.

m-ai fericit si m-ai gonit...

cu aschii de momente m-ai si saracit...

de simtaminte, de dorinte.

Dar le-am suflat in zari straine...

Si-au cazut tot peste tine.

Sa fug?!

mi-e frica doar ca nu ma mai opresc pana la tine.

Si tare mi-e frica sa nu trec pe langa mine

....pentru tine!!!

Si tare mi-e frica de fericire...

Pentru ca nu stiu cum se tine

Dar de voi sti...si de n-o voi retine

Ma voi amesteca,

fara de scapare, in disperare

...pentru tine!!!


2 comentarii:

Anonim spunea...

o frumoasa surpriza pentru mine...nu ma asteptam...imi place mult ce-am citit si vazut...ma bucur si pt altceva...stii tu...asta confirma ca persoanele care au materie genetica buna...vor face strada in viata...mereu...pupici din suflet si multa inspiratie....

inESENTAmea spunea...

Multumesc! pentru aprecieri...nu sunt decat niste cuvinte, asezate intr-o oarecare forma...atat.
Stii, nu prea am inteles partea cu "persoanele care au materie genetica buna...vor face strada in viata...mereu..." si poate imi explici ce-nseamna...:)