marți, 17 martie 2009

"O zi cu mai putin soare"

Nu vreau ca blogul asta sa devina un loc al frustrarilor si al dorintelor refulate!Nu-mi place sa ma plang,dar cateodata te uiti in jurul tau si ....e greu!E atat de greu cand nu poti sa faci nimic...cand vezi ca cei pe care ii iubesti si care iti sunt dragi sufera!Sentimentul de neputinta te copleseste si tot ce poti sa faci este sa asculti!!!Si ti-ai dori ca toata acesta durere sa fie la tine numai sa stii ca ii va fi bine...

"N-ti cer mai mult decat sa ai rabdare-
Inca o noapte si-nc-un rasarit-
Cu tot acest rastimp care ma doare,
Si-am sa ma-ntorc de unde am venit...

Fara putinta a mai fi sa-mi caut
Intoarcerea spre tine cat de cat...
Acord perfect cu sunete de flaut
Si lacrimi oarbe innodate-n gat...

Ne mai despart doar cateva secunde,
La frontiera dintre azi si ieri...
Nici chiar formal sa nu ma-ntrebi pe unde
Imi voi purta aceste mangaieri,

Din care tu ai consumat in graba,
Ca dintr-un fruct exotic si carnos,
Dar te-ai desprins si ti-ai vazut de treaba,
Lasandu-mi urme-n fiecare os...

Nu-ti cer mai mult,acum si intr-o doara,
Decat sa-ti fie bine mai ales,
Cand va incepe totusi sa te doara
Ce-ti pare astazi greu de inteles

"Balada usilor inchise"-George Tarnea

Niciun comentariu: