vineri, 13 martie 2009

"Omul e un biped fara pene"-Platon

Tot mai des imi dau seama cata dreptate avea Platon...numai daca ma uit pe fereastra pot sa exemplific realitatea asta,ce sa mai zic daca plec undeva,oriunde,fie ca merg pe jos,fie cu tramvai,metrou si alte chestii de circulat!!!(eu sincer as vrea un motor,nu am preferinte dar ar putea fi si un kavasachi....:D)Deci cum ziceam,azi spre exemplu,intorcandu-ma de la munca cu Gimi apare controloarea de RATB si desigur actionand mai ceva ca James Bond....:))) oare ce se gandesc?"Sa vezi cum il iau pe asta prin surprindere si il salt,ii dau o amenda de nu se vede(sau poate imi iese mie niste cascaval...ce mai conteaza k e post!)".Revenind la oile noastre respectiva desigur ca a gasit "personalitati" fara bilet(tinerii din ziua de azi)...deci gata,misiune indeplinita!Dar ce sa vezi?Tanarul,fara nici o problema:"N-am bilet!"(eu sincer nici nu ma asteptam la alt raspuns....).Mai era putin si tramvaiul ajungea in statie cand il apuca brusc de mana "vanatoarea de bilete" si incearca sa il retina cu forta(care desigur nu era utila)....:)))....tramvaiul opreste,tanarul se smunceste imediat si pleaca agale cu prietenul lui asteptand desigur uramatorul tramvai(in care stie sigur k nu o sa mai fie nici o aventura....k asa functioneaza).In fine dupa aia te gandesti.....de ce sa iti mai iei bilet?desigur raspunsul e clar..."Plata taxei de calatorie se ragaseste in ......bla bla bla".Eu una circul corect si am abonament(si nu ma laud,dar asa mi se pare corect),dar imi pot imagina ce gandesc personajele de genul tipului(dak tot nu imi face nimic never,dc sa mai dau degeaba banii pe bilet?)In fine,astea se intampla mai mereu dar felul in care l-a bruscat controloarea mi s-a parut complet deplasat...
In alta ordine de idei,mergand sa platim lumina,desigur la Electrica...un alt functionar public ne-a demonstrat inca o data veridicitatea expresiei de care vorbeam la inceput....Se simtea domle` ofensata ca nu avem la noi o chitanta,k trebuie ea sa se deranjeze sa scrie un nume in calculator si..... ca sa ne arate tot mai mult indignarea care i se citea de altfel pe fata,ne-a aruncat chitanta ca la caini!De parca ne-am fi dus sa o jefuim si nu sa ii platim,ca niste oameni corecti,o chitanta....ceva de genul"mai bine nu mai veneati fraierelor!!!".Si ne mai intrebam dc oamenii se enerveaza cand au de-a face cu functionarii publici,uite de aia...Dar sa nu ne enervam(cam greu) ....Hal Urban zicea foarte bine :"A fi bun este cel mai important ingredient al sanatatii emotionale si spirituale".Judecati si voi si sigur veti ajunge la aceeasi concluzie!Iar daca nu ajungeti...mai judecati o data!Ce rezolvi dak te stresezi?nimic.Ba mai mult ....iti faci rau singur,deci zambiti cand se rasteste cineva la voi...asa il veti dezarma.Nu va dau eu sfaturi de comportare in societate...doar va spun cate ceva!....in esenta mea!!!

Niciun comentariu: