miercuri, 15 aprilie 2009

Inceput ...de primavara!

Se pare ca nu v-am mai batut la cap in ultima vreme :)....sau cel putin nu asa cum am intentionat sa o fac atunci cand m-am apucat sa scriu pe blogul asta.Sa va mai zic deci,ce noutati mai sunt pe adresa mea...In afara de faptul ca ma impart intre facultate si munca,lucruri noi nu prea fac si asa ma dispera pt ca as avea atatea de facut!!!
Desigur in weekend am fost acasa,in Vrancea.Mai intai pe la Movilita,la ai mei si OF COURSE,inapoi la Focsani la sorela...:D trebuia sa trec pe la ea in conditiile in care au venit,ca in fiecare an prietenii ei din Anglia(englezi suta la suta).Plictisitori ca vremea din Londra dar la fel de curiosi si dornici de ...mancare!Si nu va mai spun ca tot ce au facut a fost sa doarma,sa citeasca si sa-si miste fundul doar la supermarket(pt bere si chipsuri,desigur)...ca doar erau in "HOLIDAY",nu?
In fine,pe langa asta nu a lipsit nici obisnuita sueta cu sorela si prietenele ei(care mai sunt si prieteni cateodata e adevarat :D),la povesti cu bere sau vin,asa de atmosfera!
A fost foarte frumos,m-am incarcat cu energie pozitiva(si cu o raceala zdravana,care din fericire a trecut repede...).Mi-am potolit dorul de cei dragi putin,mi-am clatit ochii cu imaginea copacilor infloriti si cu florile scaldate in raze de soare,timide inca e drept,dar atat de proaspete!Stiu,suna siropos dar imi place atat de mult primavara ..(sa fie oare din cauza ca m-am nascut primavara?! :D)...poate e din cauza ca imi plac inceputurile,de orice natura ar fi ele...si stiu ca asta nu e bine pt ca la un moment dat s-ar putea sa iti dai seama ca nu ai construit nimic,doar inceputuri...
Mda,e e un gand ce vine probabil de la decizia pe care am luat-o la un moment dat de a pleca in Germania(cand as fi putut sa incep facultatea la Iasi unde intraseam,la Drept) da,atunci a fost un inceput nou pt mine pe care a trebuit sa-l abandonez (dupa un an si jumatate of living in Germany,printre greci,nemti,romani si alte natii...).Pentru a incepe iar...aici,in Romania,la facultate,munca,stres si desigur nu e foarte usor...ca orice inceput!Dar nu ma plang,am invatat sa dau continuitate lucrurilor pastrand doar ce a fost frumos si folositor.Si acum nu va mai plictisesc...pana data viitoare :D


Niciun comentariu: