marți, 21 aprilie 2009

Vine?




E foarte ciudat....nici nu simt ca vina Pastele :( numai vremea frumoasa de afara vesteste parca venirea nu doar a primaverii,cel putin aici,in Bucuresti!

A trecut Joia Mare,eu tot la Bucuresti,munca,facultate(cu Naty si plictiseala mareeeee....)si uite ca vine si vinerea Mare,Prohodul...eu tot la munca,facultate,tot la Bucuresti....desigur ca o sa plec si eu dar sa fii pe drum pana in ultima clipa,cam nasol dar va fi...BINE.

Si o sa ma apropii din ce in ce mai mult de Paste cu cat o sa ma departez de Bucuresti si o sa ma apropii de casa :D.Aici nici nu simti ca vine Sfanta Sarbatoare...nici macar asaltul de la Gara de Nord nu te face sa te gandesti la asta,poate doar la vacanta!

Dar o sa ajung eu la cozonac si oua rosii,nu mai zic de drob...etc(si gata cu postul,deci gata cu bananele Stefa :D)sa aveti grija cat si cum mancati ca sa ne revedem cu bine si sa putem duce la bun sfarsit planul plecarii cu coturile(despre care sper ca nu ati uitat!!!)

Eu ce sa va mai zic,drum bun celor care nu au plecat inca si vacanta placuta celor care sunt deja acasa...PASTE FERICIT va doresc,sa va bucurati de lumina Invierii alaturi de cei dragi si sa petreceti frumos!!!Eu o sa mai ramana putin prizoniera in capitala Neschimbata...

Si acum va transmit cu drag(ca asa se face macar de Paste...)salutarile mele si gandurile mele bune si o sa va plictisesc mai mult data viitoare!

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

Paste fericit!...atat cat a mai ramas din el!