joi, 11 iunie 2009

Teiul

Examene, munca....plimbari mai rare si cam asta e!
Nu! asta nu e tot...ideea e ca am descoperit ca in fiecare zi avem ceva interesant si fumos de vazut! Dar deschideti ochii, turcii nu-s aici :D Pe bune ca nu mai suntem invadati de turci ... acum ne invadam unii pe altii!
Dar sa nu degeneram discutia in altele! Ce vroiam eu sa va zic...au inflorit teii in Bucuresti! Si tare frumos miroase. Pe drumul spre munca e o alee de tei si de fiacare data ma imaginez acasa, sub teiul batran martor la intreaga mea viata! El a fost martor cand nu stiam sa vorbesc, a vazut primii mei pasi, a auzit primele soapte de iubire, mi-a inteles dorul de tine...(si pe tine te stie, la fel de bine!) mi-a ascultat gandurile, si-a luat "la revedere" cand viata m-a purtat departe....si ma SI NE ASTEAPTA la fel de mare si frumos in fiecare zi!
O sa vina ziua in care ma voi hotari...ziua in care voi reveni la teiul de-acasa, as I am!Mai trebuie doar sa traiesc!Si cu cat trec destul de des pe aleea de tei si toate amintirile ma napadesc si-as vrea sa zbor s-ajung unde mi-e dor! Din pacate asta ar insemna sa zbor in trecut...

Niciun comentariu: