miercuri, 16 septembrie 2009

Asteptarea...

Cum se poate sa-ti fie de dor
de ceva ce n-a fost?!
Te increzi in privire
inima te stie
si te-arunca in valtoarea utopica
a sperantei.
Te crezi fericita?
Entuziasmul piere
si cand nu mai ai repere si...
te simti de parc-ai fi cazut in butoiul cu bere,
e bine sa razi si sa plangi...
dar nu pe acelasi mormant!
Si sa cauti repere pe alte carari...
Asa esti tu...asa sunt eu
mi-e de-ajuns sa te privesc ...
nu m-as plictisi o viata
hrana nu mi-ar trebui
setea mi-ar putea lipsi
si secunda s-ar opri...de te-as putea privi!
Si te intreb...
Cum se poate sa-mi fie de dor
de ceva ce n-a fost?!
Si nu astept raspuns caci stiu ca-l voi uri
n-astept nici macar un rand
caci stiu...nu-l voi primi
astept doar sa te privesc
si sa stiu ca esti TU.
Sa sar in viata ta...
sa te mangai.
Sa stai in viata mea sa mi-o umplii
si sa-ntelegi cuvintele privirii mele...
sa te increzi in departare
ca si mai dulce apoi sa fie
sa-mi stai ... sa-ti stau alaturea...O Vesnicie.

Niciun comentariu: