joi, 24 decembrie 2009

De prin iarna adunate...




Cumparaturi peste cumparaturi, imbulzeala, mii de luminite, miros de brad si portocale...oameni grabiti si imbujorati in cautare de cadouri....si ca sa fie complet decorul, ninsoare cat cuprinde!Asa ca a trebuit sa ne bucuram si noi de Targul de Craciun de la Sala Dalles :) ...sau ma rog, Targul sa se bucure de noi...:D...asa multe lucruri frumoase si ce e mai interesant, majoritatea erau facute de mana. Prajiturele, decoratii, craciunei si jucarii, bijuuri de argint, margelute, colinde si miros de zapada (mirosul era gratis...)...atmosfera! A....si la un stand cu obiecte din ceramica pictate desigur....era un tip tare haios acolo si " cu papagal" cum zicea Lore (cu care mai fusesem o data la acelasi stand..Si ne-a prezentat chiar si "berebecutul de pe bolul cu bombonele care nu se poate abtine sa nu traga cu ochiul la berbecutele de langa el ..de aia i s-au colorat piciorusele in roz...sau vaza cu elefantice ce viseaza la elefantei...sau bolul in culori vii usor de asortat"...dupa cum vedeti fiecare avea o insusire si o poveste aparte!Am mai colindat noi magazinele...ne-am mai umplut manusile cu tot felul de plasute...iar ca seara sa fie completa...am mers sa luam bradutul de la Ana (care mi-a dat MOCA un brad natural...va puteti imagina?!). Pe undeva prin Titan la Auchan...multumim Cristi pentru asta :D pentru ca ne-a ajutat sa-l aducem acasa desi strada era mai degraba un patinoar decat sosea. Deci cu toate astea...ca un sofer bun ce e, Cristi s-a descurcat si drept urmare avem brad insa...poze mai tarziu deci
....shoppingul a continuat si a doua zi, sambata adica...De dimineata...am inceput schimbul de cadouri si am mers pe la Geo...apoi am inceput vanatoarea de cadouri...jucarii si caciulite...luminite si "impodobeala"....si deci am incheiat sesiunea in Carrefour...de unde am plecat abia la 22:00...si eu care credeam ca mai ai timp sa ies cu Gimi si francezu' venit cu greu in Romania :). Ce sa mai ies...eram cu Alina pline din cap in picioare numai zapada pentru ca ningea ca-n poveste, nu alta! Aveam pana si in cumparaturi zapada ca ne si intrebam daca ar fi gustoase maslinele congelate...Si cand credeam in final ca am reusit sa terminam si sa mergem acasa ne-am dat seama ca autobuzul noustru...105...nu are statie acolo, deci am mers pana la Gara, i-am dat un cap in gura unuia (la propriu) cand am coborat din autobuz dar ce mai conteaza...am ajuns intr-o statie de unde stiam sigur ca ajungem acasa...
Si am ajuns intr-adevar...ca doi oameni de zapada...ca doi craciunei cu tot felul de cadouri..de aia WE STILL LOVE Si daca tot nu am putut iesi in the club sa ma destrabalez...am zis sa ne "simtem" bine acasa...am facut o placinta cu dovleac si scortisoara...si un vin fiert...bine un vin "infocat" as putea spune dar ca sa intelegeti, mai bine sa va povestesc...Spalam eu vasele...alina isi proba rochitele, bluzitele...deci concentrare maxima, asta dupa ce pusese deja vinul la fiert...cand deodata SPUFF...:)glumeam...cand deodata...foc pe ragaz...eu tip...alina alerga in bluza ei cea noua (care de fapt era pentru sorasa...) alerga intr-un suflet si opreste aragazul, dupa care exclama: "Ce ma...am facut si eu vin flambat..."...asa e...a fost foarte bun....in fine, cam astea sunt cateva dintre peripetii prin marea de cadouri...revin cu noutati cand am chef...
Deci cu alte plictiseli later!

Niciun comentariu: