marți, 22 decembrie 2009

Luna cadourilor...for mom&dad

Si nu in ultimul rand...pentru parintii mei iubiti!!! Desi stiu ca nu ai loc la pc de Petrica, sigur vei vedea dedicatia asta...cand voi veni EU acasa :D. Stiu ca ai adorat-o pe Mihaela Runceanu si ca iti plac la nebunie melodiile ei...asa ca father trebuie sa se supuna pentu ca dedicatia este pentru amandoi! Va multumesc pentru viata si va iubesc!!! Sper ca in anul 2010 sa reusim reuniunea mult dorita....cu mult drag va doresc Sarbatori pline de caldura!!!

"Cum se duc si se duc clipele
Cum rasar si apun stelele
De-as avea un crampei dintr-o zi
Ti-las da poate cand vei veni " Mihaela Runceanu - "De-ar fi sa vii..."



4 comentarii:

Anonim spunea...

daca parintilor tai le plac melodiile Mihaelei Runceanu pot sa viziteze blogul dedicat Mihaelei Runceanu si sa vada si unele clipuri sau fotografii inedite:
http://runceanumihaelavalentina.blogspot.com/

inESENTAmea spunea...

Super....iti multumesc pentru sfat! Sarbatori fericite!!!

Anonim spunea...

Multumesc si eu pentru urari! Cam tardiv, dar asta e ... si eu iti doresc sa ai un nou an 2010 minunat ... cu realizari ... clipe frumoase si pretuire alaturi de cei dragi ... si ganduri binecuvantate de Dumnezeu sa rodeasca frumos pe acest blog in noul an!

inESENTAmea spunea...

Asa sa fie....roade frumoase pe blog...iar pentru urari nu e tardiv! Stii, eu sunt pe rit vechi (daca stii despre ce e vorba) si am primit urarile tale chiar de revelion, deci mai bine nici nu se putea...danke!!!!