vineri, 15 ianuarie 2010

Rev 2010

Iata dragii mei ca am trecut si in 2010...cel putin pe vechi :D....s-aveam un An mai bun cu totii si sa reusim sa traim din plin timpul ce-l avem caci repede se mai scurge....
Si-am mai petrecut un Rev .... si-a fost frumos....si-au fost prieteni dragi si voie buna...si-a fost un inceput de an promitator (ca sa folosesc o expresie elevata)...si nu e o poveste, dar da...e de poveste.....
Desigur...nu au lipsit prajiturele Alinei cu branza si stafide, rahat...sehr gut!!!! Desi poate as fi vrut sa mai fie si lume de la Facultate...asa e situatia, presesiune...rahaturi multe de predat si inteleg desigur...Trebuie insa sa va spun ca a venit Stefana, care practic a reprezentat toata grupa si-a fost cu mine la trecerea dintre ani! Pacat totusi de faza cu alunele...:(
Si poze sunt dragute multe si nu pe blog....nu de alta dar sunt franta, de-o saptamana, de cand am venit de-acasa dupa relaxul de Craciun...dorm doar cate 3-4 ore pe noapta (sau ma rog...pe dimineata...avend in vedere ca ma culc la 4 si ma trezesc pela 6...)
Deci am o scuza viabila ca sa inchei acum prima postare din 2010....si cum ziceam....data viitoare va plictisesc mai mult...poate si cu niste poze.....

Niciun comentariu: