sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Party RTC....

Party...da, petrecerea Romtelecom! Care are loc in fiecare an pe 15 ianuarie...
Stiti foarte bine unde lucrez si mai nou m-am gandit sa ma si distrez acolo unde si lucrez...asa ca am decis sa merg la petrecerea RTC din 2010 (cu Alina, Valentina si Alexandru...cu ceilalti ne-am intanlit acolo). Petrecerea s-a tinut in Bamboo, care este intr-adevar mare dar nu foarte impresionant (candelabrele erau f. interesante este adevarat...).
Si ce sa va spun...a fost o seara frumoasa si plina de surprize. In primul rand pentru ca ma gandeam ca o sa fie plictiseala ...dar nu a fost...chiar deloc :)...si in al doilea rand pt ca ma gandeam ca o sa fie o gramada de luuuume...si da, a fost... dar a fost ok. Deci o seara romneasca, concursuri de dans si costume (si premii in console... merita sa iti iei o ie pe tine daca o aveai).
Am pierdut discursul directorului general...Mrs Ioannidis (scuzele de rigoare, se paracalo(gr)-va rugam)...si am ajuns cand cantau cei de la Incognito...apoi a fost si Loredana (care trebuie sa recunosc mi-a placut...cu mici exceptii), au cantat si cei de la Deepside Deejays si seara s-a incehiat cu melodii romanesti (si am dansat si m-am invartit de nu mai aveam aer...mai era si un alt motiv lipsa aerului dar nu are rost sa va povestec acum pt ca ar dura cateva zile bune)... si ritmuri de hip-hop :)...Si uite-asa am ajuns acasa la 5 dimineata desi a doua zi...(sambata) ...am lucrat! Ce mai conteaza...a fost extrem....maxim de fapt. Si o sa va demonstrez cu cateva poze...

P.S. am uitat sa va spun ca gazda petrecerii a fost Mihai Morar...:)










Niciun comentariu: