miercuri, 2 februarie 2011

Conversatie? la metrou...

Deci, unii, in lipsa de ocupatie se transforma in "psiho-necunoscuti-ai strazilor-din Bucuresti".....Asa deci, te "aposteaza" necunoscutii la metrou cand tu astepti linistita...pe cineva, ceva...etc...

  • El - Buna, scuza-ma ca te deranjez,  (eu  ma gandeam ca vrea sa ma intrebe ceva, cum sa ajunga             undeva...sau ceva de genu')...te-am vazut din partea cealalta, ca astepti pe cineva...si eu astept pe cineva. M-am gandit ca ar fi pacat sa nu incep o conversatie cu tine....
  • Liniste totala, ma uit in spate...nimeni...da, tipu' vorbeste cu mine....JESUS
  • Tot el - Mi se pare ca esti cea mai atragatoare femeie pe care am vazut-o in ultimele 20 de minute.
  • Iarasi liniste....ma uit la el...ma bufneste rasul...ma intorc cu spatele...el continua...
  • Iarasi el - E cam nasol sa astepti pe cineva, nu? E nasol sa te lase cineva sa astepti...
  • Eu - Am ajuns mai devreme, nu ma face nimeni sa astept....(incepe sa ma enerveze)
  • El - Apropo, eu sunt Adrian
  • Eu - Frumos nume...
  • El - Si pe tine cum te cheama?
  • Eu - Marghioala.
  • El - Ce nume frumos...de unde vine?
  • Eu - E doar un nume, nu vine de nicaieri... (incepe sa ma enerveze si mai tare - ii scriu un mesaj Stefanei...)
  • El - Si spune-mi, unde ai vrea sa te trezesti daca ai putea sa te trezesti in alta parte?
  • Eu - Tot in acelasi loc in care ma voi trezi si maine...
  • El - Stii de ce te intreb, ca as pleca intr-o excursie si...
  • Eu - Si nu ai cu cine....uimeste-ma!
  • El - Ei nu de-asta...dar ma gendeam ca imi dai tu o sugestie...
  • Eu - Nu ...nu o sa iti dau nicio sugestie...(fraiere)
  • El - Dar chiar ai ceva atragator in tine....spune-mi in afara de calitatle fizice ce alte calitati mai ai?
  • Eu - Niciuna..
  • El - Cred ca nu ti se intampla prea des sa primesti complimente asa pe strada (ce conteaza ca eram in pasaj???....)
  • Ei - Nici nu imi doresc... (..imi venea sa ii zic: o ba da....zilnic si din ora-n ora ma loveste cate unu cu cate un compliment...)"
  • El - Si mereu esti asa timida sau doar cand stai de vorba cu barbati de care te simti atrasa?
  • Eu - Dar tu mereu esti asa impertinent sau doar in pasaj?
  • El - Scuza-ma daca te-am ofensat...nu te mai retin mult...mai stau si eu vreo 2 minute asa....Stii mama mi-a zis sa ma feresc de fetele ca tine...ai tu noroc ca eu nu sunt prea ascultator....
  • (Dar vai cat noroc pe capul meu....)
  • El - Bine hai ca am plecat, te las cu bine frumusete si nu ma uita...
  • Scot telefonul si formez un numar...ma prefac de fapt ca as vrea sa sun pe cineva....ma scote din sarite, daca nu mi-ar fi asa dreg telefonul meu ALB  i-as crapa capul cu el...Rasuflu usurata ca a plecat, ma intanlesc cu Stefana, incheiem comunisionul si plec....si totusi ma gandesc sa nu ma urmareasca NEBUNUL...se pare ca nu m-a urmarit si-am apucat sa refac intamplarea in cuvinte, pentru voi :D

Da, deci, i-as fi zis vreo doua, trei ...poate chiar patru dar ma gandeam sa nu scoata vreo sabie din teaca....:)))

2 comentarii:

Stefana spunea...

Trebuie precizate doua lucruri:

1. Imi pare rau ca am intarziat si asta a dus la astfel de fenomene. Dar sa stii ca te-a razbunat soarta: si eu am patit o faza similara in tren. Si in tren nu stai doar 5 minute...

2. Intelegem de ce nu imi place sa circuli cu metroul :D

inESENTAmea spunea...

Ei, darling...cum ziceam, tu nu ai intarziat, eu am ajuns mai devreme! So ... don't worry, nu e vina ta. Metroul e ok...:D cu exceptiile astea, iar in tren, baga schlaffen...