duminică, 8 mai 2011

Indemn



I-am spus pianului  "Nu te opri, mai lasa-ma putin sa te iubesc!"
Pianule, nu te opri!
nici tu ploaie, nici tu vant,...nu va opriti!
Mai straluceste soare!
Mai canta-mi tu, privighetoare...
...trezeste-ma tu liliacule-nflorit!
Mai canta-mi pianule...
sa-mi zboare parul in vant, sa-mi acopere fata!
Sa ma ude ploaia si stropii sa-mi inunde ochii!
Sa zac in balta parfumata si moale de noroi...
si dansul sa ma poarte-n alte ganduri...
sa dansez mult, sa nu-mi mai simt genunchii...
sa ma imbat cu liliac si lacramioare!
Sa gust din fiecare strop de soare si din a ta suflare!
Sa-mi trimit dorul acasa la mine...
sa vina cu scrisori de lumina pline!
Sa rasune pianul si vantul si valurile marii
si sa se-auda rasetele voastre dragii mei!
Rasetele voastre sa ma trezesca,
toate rasetele voastre sa ma tina pe picioare!
Si natura sa comploteze cu voi, pentru mine...
Hai pianule, mai canta-mi tu si mai danseaza-ma o data!
Nu te opri daca voi plange,
nu te opri daca voi rade...tu doar mai canta-mi!
Si voi, voi cei ai mei, fi-ti fericiti!
cantati, dansati si bucurati-va de liliac, de lacramioare!
De soare si de ploaie...de tot ce v-a fost dat incontestabil.
Chemati-ma apoi, cu totii...
in dansul fericirii voastre, sa fie dansul fericirii noastre....
caci azi imi sunt simturile-amestecate in iubire
si-anihilate de ganduri pline de noroi!

Niciun comentariu: